Atlas Fitness Club

Tel. 513 360 015

manager: 667 931 331 - Natalia Staszak
63-300 Pleszew ul. Sportowa 4


Poniedziałek - Piątek 8:00 - 22:00
Sobota 8:00 - 18:00
Niedziela 8:00 - 16:00

Trening EMS - miha bodytec

mihabodytec
 

Centrum Szkoleń Sportowych

WITAMY W CENTRUM SZKOLEŃ SPORTOWYCH

ATLASFC

 

Poniżej prezentujemy Wam harmonogram szkoleń prowadzonych przez naszą profesjonalną kadrę.

W razie pytań – zapraszamy do kontaktu z recepcją klubu: 62 747 53 93

Regulamin

(kliknij w ikonę by otworzyć regulamin)

Poniedziałek 01.03.2021r.

Prowadzący: Daria Chodnicka / Natalia Staszak / Agnieszka Kirsch – Bilińska

Daria
8:00-10:00 Kluczowe znaczenie oddechu podczas treningu siłowego-kiedy prawidłowo wykonywać wdech i wydech.
10:00-12:00 Odpowiednie wzmocnienie ciała i ochrona przed kontuzjami w oparciu o ćwiczenia aktywizujące
12:00-14:00 Specyfikacja pracy z najczęściej występującymi wadami postawy w obrębie odcinka lędźwiowego.

Natalia
14:00-16:00
Stretching jako podstawowa jednostka potreningowa – zasady odpowiedniego rozciągania .
16:00-18:00 Zwiększenie świadomości własnego ciała- co wpływa na utrzymanie prawidłowej postawy w życiu codziennym.
18:00-20:00 Aktywacja mięśni głębokich, czyli jak stabilizacja zmniejsza dolegliwości bólowe kręgosłupa .
20:00-22:00 Kluczowe znaczenie oddechu podczas treningu siłowego-kiedy prawidłowo wykonywać wdech i wydech.

Agnieszka Kirsch-Bilińska
18:30-19:30 Wpływ ćwiczeń choreograficznych na zdrowie psychiczne człowieka

Wtorek 02.02.2021r.

Prowadzący: Daria Chodnicka / Adrian Józefiak

Daria
8:00-10:00
Napięcie mięśniowe w odcinku szyjnym kręgosłupa-ćwiczenia rozluźniające oraz zapobiegawcze napięciu mięśni.
10:00-12:00 Specyfikacja pracy z najczęściej występującymi wadami postawy w obrębie odcinka lędźwiowego.
12:00-14:00 Techniki rozciągania i rozluźnienia tkanek miękkich w stretchingu.

Adrian
14:00-16:00
Praca nad równowaga i mięśniami posturalnymi – Specyfika zajęć ze sprzętem.
16:00-18:00 Jak wzmocnić osłabione mięśnie i zlikwidować napięcie mięśniowe – zasady i technika wykonywania ćwiczeń ze sprzętem.
18:00-20:00 Kształtowanie prawidłowych wzorców ruchowych w oparciu o trening z ciężarem własnego ciała.
20:00-22:00 Napięcie mięśniowe w odcinku szyjnym kręgosłupa-ćwiczenia rozluźniające oraz zapobiegawcze napięciu mięśni.

Daria
18:30-19:30
Zwiększenie świadomości własnego ciała – co wpływa na utrzymanie postawy w życiu codziennym.

Środa 03.03.2021r.

Prowadzący: Adrian Józefiak / Natalia Staszak / Paulina Hofmańska

Adrian
8:00-10:00
Przygotowanie do treningu biegowego- jakie ćwiczenia rozciągające oraz wzmacniające należy wykonywać aby uniknąć kontuzji.
10:00-12:00 Postępowanie i modyfikacja ćwiczeń w przypadku pleców wklęsłych, pleców płaskich i pleców okrągło-wklęsłych.
12:00-14:00 Specyfikacja pracy z najczęściej występującymi wadami postawy w obrębie odcinka piersiowego.
14:00-16:00 Twój „pierwszy krok na siłowni” – jak biegle i bezbłędnie wykonywać podstawowe ćwiczenia na siłowni

Natalia
16:00-18:00
Specyfika pracy z najczęściej występującymi wadami postawy w obrębie odcinka szyjnego .
18:00-20:00 Praca asymetryczna jako przykład efektywnego treningu osób z postawą skoliotyczną
20:00-22:00  Przygotowanie do treningu biegowego- jakie ćwiczenia rozciągające oraz wzmacniające należy wykonywać aby uniknąć kontuzji.

Paulina
18:30-19:30
„Stretching jako podstawowa jednostka po treningowa – zasady odpowiedniego rozciągania”

Czwartek 04.03.2021r.

Prowadzący: Natalia Staszak / Adrian Józefiak / Patrycja Kaźmierczak

Natalia
8:00-10:00
Znaczenie oddechu w treningu biegowym – jak kontrolować oddech by uniknąć niedotlenienia.
10:00-12:00 Skuteczne kształtowanie cech motorycznych w cross treningu.
12:00-14:00 Specyfikacja pracy z najczęściej występującymi wadami postawy w obrębie odcinka lędźwiowego.

Adrian
14:00-16:00
Stretching jako podstawowa jednostka potreningowa – zasady odpowiedniego rozciągania.
16:00-18:00 Praca asymetryczna jako przykład efektywnego treningu osób z postawą skoliotyczną.
18:00-20:00 Stretching jako podstawowa jednostka potreningowa – zasady odpowiedniego rozciągania .
20:00-22:00 Znaczenie oddechu w treningu biegowym – jak kontrolować oddech by uniknąć niedotlenienia.

Patrycja
18:30-19:30 „Odpowiednie wzmocnienie ciała i ochrona przed kontuzjami w oparciu o ćwiczenia aktywizujące”

Piątek 05.03.2021r.

Prowadzący: Natalia Staszak / Daria Chodnicka

Natalia
8:00-10:00
Stretching jako podstawowa jednostka potreningowa – zasady odpowiedniego rozciągania .
10:00-12:00 Zwiększenie świadomości własnego ciała- co wpływa na utrzymanie prawidłowej postawy w życiu codziennym.
12:00-14:00 Aktywacja mięśni głębokich, czyli jak stabilizacja zmniejsza dolegliwości bólowe kręgosłupa .
14:00-16:00 Kluczowe znaczenie oddechu podczas treningu siłowego-kiedy prawidłowo wykonywać wdech i wydech.

Daria
16:00-18:00
Kluczowe znaczenie oddechu podczas treningu siłowego-kiedy prawidłowo wykonywać wdech i wydech.
18:00-20:00 Odpowiednie wzmocnienie ciała i ochrona przed kontuzjami w oparciu o ćwiczenia aktywizujące
20:00-22:00 Specyfikacja pracy z najczęściej występującymi wadami postawy w obrębie odcinka lędźwiowego.

Sobota 06.03.2021r.

Prowadzący:  Adrian Józefiak

Adrian
10:00-12:00
Znaczenie oddechu w treningu biegowym – jak kontrolować oddech by uniknąć niedotlenienia.
12:00-14:00 Wady w stawie kolanowym- jak zapobiegać oraz jakie ćwiczenia wzmacniające I korygujące wykonać.

Niedziela 07.03.2021r.

Prowadzący:  Daria Chodnicka

Daria
10:00-12:00
Napięcie mięśniowe w odcinku szyjnym kręgosłupa-ćwiczenia rozluźniające oraz zapobiegawcze napięciu mięśni.
12:00-14:00 Kluczowe znaczenie oddechu podczas treningu siłowego-kiedy prawidłowo wykonywać wdech i wydech.