Atlas Fitness Club

Tel. 513 360 015

manager: 667 931 331 - Natalia Staszak
63-300 Pleszew ul. Sportowa 4


Poniedziałek - Piątek 8:00 - 22:00
Sobota 8:00 - 18:00
Niedziela 8:00 - 16:00

Trening EMS - miha bodytec

mihabodytec
 

Fitness

Fitness

Zrodził się w Kalifornii. Uosabia ruch. Ruch to zdrowie, dynamika, energia i ekspresja, a klub fitness jest miejscem, gdzie ta energia znajduje ujście. Ćwiczenia wykonuje się w tłumie aktywnych fanatyków ruchu, często rozkrzyczanych i zadowolonych z faktu, że bawiąc się, robią coś pożytecznego dla zdrowia i sylwetki. Fitness to praca często nie do wykonania w samotności. Człowiekowi brakuje samodyscypliny, a w grupie trening przychodzi łatwiej. Ten sam człowiek potrzebuje również ciszy, spokoju i przemyśleń, zrodzonych w momentach samotności. Wówczas odradza się duchowo i regeneruje fizycznie. Wszystkie te elementy znajdują się w treningu grupowym przy muzyce.
Każdą formę fitness charakteryzują specyficzne procesy zachodzące podczas wysiłku w pracujących mięśniach i innych narządach. Analiza dostępnych form pod kątem wytyczonego celu staje się najważniejszym kryterium podziału form fitness, tym bardziej, że uczestnicy zajęć zazwyczaj kierują się konkretną potrzebą.

HIIT
Intensywny trening interwałowy. Są to zajęcia przeznaczone dla osób chcących szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić swoją kondycję. Polega na przeplataniu serii intensywnych ćwiczeń z przerwami na bardziej umiarkowane, pozwalające osiągnąć szybsze efekty w stosunkowo niedługim czasie.

 

BASUM
Są to zajęcia łączące w sobie taniec i fitness. Dzięki energetyzującej, porywającej do zabawy muzyce i niezwykłej mocy fitnessu zajęcia te pozwolą nie tylko spalić dużo kalorii, ale równie poprawić sprawność ruchową, wydolność organizmu i pozytywnie wpływają na układ nerwowy. Zajęcia te są dla każdego które lubią ćwiczyć w rytmie dobrej muzyki.

 

KICK ON FIRE
Intensywny trening aerobowy inspirowany sztukami walki, przez co stosując serię kopnięć i ciosów w kontrolowany sposób spala się zbędne kalorię, poprawia wytrzymałość i wyzwala z ciała negatywną energię. Wprowadzone elementy wzmacniające pozwalają wymodelować sylwetkę oraz wzmocnić mięśnie różnych partii ciała. Trening polecany w szczególności dla osób, które posiadają niespożyte pokłady energii, a nie wiedzą do końca jak ją odpowiednio spożytkować.

 

TOTAL PUMP
trening funkcjonalny z użyciem sztangi przeznaczony dla osób początkujących oraz dla tych na wyższym poziomie zaawansowania ponieważ podczas treningu to ty decydujesz jakiego obciążenia używasz. Ćwiczenia wykonywane są w seriach w rytm dynamicznej muzyki, a ich ułożenie pozwala na zaangażowanie całego ciała do pracy co doskonale pomaga  wyrzeźbić, ujędrnić i wzmocnić sylwetkę. Jeśli nie lubisz ćwiczeń z choreografią, ale chcesz trenować w grupie z profesjonalnym instruktorem – to jest trening dla Ciebie !

 

GOD’S BODY
Trening mieszany ukierunkowany na rozbudowę tkanki mięśniowej. Plan zajęć skupia się na treningu siłowym przeplatanym z ćwiczeniami o wysokiej intensywności – dzięki niemu schudniesz, wyrzeźbisz sylwetkę, zbudujesz wytrzymałość siłową ale również możesz poprawić swoją ogólną sprawność fizyczną. Efekty systematycznej pracy na zajęciach pozwolą na delektowanie się sylwetką wzbogaconą o kształty, których wszyscy pragną. Podczas treningu wykorzystujemy: sztangi. hantle, slamball, power bag i wszystko co pozwoli poczuć mięśniom że wykonały ciężką pracę.

 

PILATES 
Trening łączący cechy rehabilitacji i fitness dzięki któremu wzmacniamy kręgosłup i poprawia się postawa ciała, funkcje oddechowe oraz krążenia krwi. Odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmacniają, ujędrniają i rozciągają ciało w celu zwiększenia elastyczności i siły. Zajęcia dla osób w każdym wieku chcących żyć aktywnie, uwolnić się od stresu i zyskać większą świadomość swojego ciała.

 

PERFECT BODY
skoki- podskoki- obroty to idealny sposób na pozbycie się zbędnych kilogramów. Dokladając do tego zestawu pracę w spięciu izometrycznym oraz ćwiczenia w określonym tempie możemy uzyskać perfekcyjną sylwetkę nie tylko na lato- ale na LATA! Program treningowy polega na przeplataniu ćwiczeń statycznych z ćwiczeniami dynamicznymi. Korzyści jakie możemy czerpać z tego typu ćwiczeń to przede wszystkim ; zwiększenie wydolności mięśniowej oraz poprawę naszej kondycji, co przekłada się na perfekcyjnie wyrzeźbione i ujędrnione ciało o którym każda/y z nas marzy.

 

YOGA
To zajęcia, które łączą ciało, umysł i ducha. To synchronizacja ćwiczeń oraz technik oddechowych. Wpływa na ogólną sprawność organizmu, jego siłę, gibkość i wytrzymałość. Odejmuje lat, jest świetnym sposobem na utrzymanie dobrostanu zdrowotnego i odprężenie.