Atlas Fitness Club

Tel. 513 360 015

manager: 667 931 331 - Natalia Staszak
63-300 Pleszew ul. Sportowa 4


Poniedziałek - Piątek 8:00 - 22:00
Sobota 10:00 - 18:00
Niedziela 10:00 - 16:00

Trening EMS - miha bodytec

mihabodytec
 

Fitness

Fitness

Zrodził się w Kalifornii. Uosabia ruch. Ruch to zdrowie, dynamika, energia i ekspresja, a klub fitness jest miejscem, gdzie ta energia znajduje ujście. Ćwiczenia wykonuje się w tłumie aktywnych fanatyków ruchu, często rozkrzyczanych i zadowolonych z faktu, że bawiąc się, robią coś pożytecznego dla zdrowia i sylwetki. Fitness to praca często nie do wykonania w samotności. Człowiekowi brakuje samodyscypliny, a w grupie trening przychodzi łatwiej. Ten sam człowiek potrzebuje również ciszy, spokoju i przemyśleń, zrodzonych w momentach samotności. Wówczas odradza się duchowo i regeneruje fizycznie. Wszystkie te elementy znajdują się w treningu grupowym przy muzyce.
Każdą formę fitness charakteryzują specyficzne procesy zachodzące podczas wysiłku w pracujących mięśniach i innych narządach. Analiza dostępnych form pod kątem wytyczonego celu staje się najważniejszym kryterium podziału form fitness, tym bardziej, że uczestnicy zajęć zazwyczaj kierują się konkretną potrzebą.

W ofercie ATLAS fitness club:

  • STEP
    Zajęcia choreograficzne przy użyciu platformy. To odmiana aerobiku wykorzystująca stopień do intensyfikacji zamierzonych ćwiczeń. Regularne ćwiczenia pomagają w utracie zbędnych kalorii i spalaniu tłuszczu. Wzmacniają cały garnitur mięśniowy oraz usprawniają układ sercowo-naczyniowy.
  • PILATES
    Zajęcia dla osób w każdym wieku chcących żyć aktywnie. To tzw. trening dobrego samopoczucia, łączący cechy rehabilitacji i fitness. Dzięki niemu poczujesz pracę wszystkich mięśni bez nadwyrężania ich. Wzmocnisz mięśnie posturalne, przeciwdziałając osteoporozie oraz eliminując bóle stawowe, poprawisz funkcje oddechowe i krążenia w swoim ciele. Dzięki tym zajęciom pogłębisz poczucie własnej wartości i zaufasz sobie. To doskonała zabawa i relaks na zajęciach.
  • BOX & SHAPE
    Intensywny trening łączący fitness z elementami sportów walki, który w kontrolowany sposób spala zbędne kalorię i wyzwala z ciała negatywną energię. Wprowadzone elementy wzmacniające pozwalają wymodelować sylwetkę oraz wzmocnić mięśnie różnych partii ciała. Trening polecany w szczególności dla osób, które posiadają niespożyte pokłady energii, a nie wiedzą do końca jak ją odpowiednio spożytkować.
  • ZUMBA
    Zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku. Choreografia zumby łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki oraz elementy bollywood i tańca brzucha, a także wykorzystywane są elementy treningu siłowego.
  • BODY WORKOUT
    Zajęcia wzmacniające, kształtujące i rzeźbiące wszystkie partie mięśniowe. Opierają się tylko na podstawowych krokach aerobiku, nie łączonych w układy. Są proste, intensywne i skuteczne. Podczas tych zajęć nie jest konieczne używanie przyrządów, jednak mogą być użyte dla intensyfikacji zajęć.
  • BODY SHOCK
    Bardzo intensywne i dynamiczne zajęcia, dla osób mających dużo energii. Jest to intensywny trening dla całego ciała, poprawiający wytrzymałość i kondycję organizmu, przeznaczony dla średnio- i zaawansowanych uczestników, którzy szybko nudzą się tradycyjnymi aerobikami. Używając nieskomplikowanych i bezpiecznych choreografii, spalisz kalorie i wyszczuplisz ciało. Zajęcia to jednocześnie zabawa, wyzwanie oraz solidna dawka adrenaliny.
  • ABT
    Trening, którego głównym celem jest kształtowanie oraz wzmacnianie dolnych partii ciała (brzucha, ud oraz pośladków). Zajęcia o niskiej intensywności, szczególnie zalecane jako trening wprowadzający i przygotowujący organizm do wysiłku fizycznego, a więc wzmacniający układ sercowo-naczyniowy, mięśniowy i kostno-więzadłowy. Zajęcia kierowane w szczególności do osób rozpoczynających cykl treningów z przeciwwskazaniami do intensywnego wysiłku.
  • FAT BURNING
    Trening o średniej intensywności i prostej choreografii, połączenie dynamicznych kroków powtarzanych wielokrotnie z ćwiczeniami wzmacniającymi mięśnie, mający na celu spalanie tkanki tłuszczowej. Poprawia sprawność i rzeźbi ciało przy rytmach dobrej muzyki. Pierwsza część zajęć – kondycyjna, druga część zajęć – wzmacniająca.
  • YOGA
    Połączenie ciała, umysłu i ducha to synchronizacja ćwiczeń oraz technik oddechowych. Wpływa na ogólną sprawność organizmu, jego siłę, gibkość i wytrzymałość. Odejmuje lat, jest świetnym sposobem na utrzymanie dobrostanu zdrowotnego i odprężenie.
  • BAR & BODY
    To program, bazujący na treningu funkcjonalnym z wykorzystaniem sztangi, który pozwoli Ci wzmocnić cały aparat ruchu we wszystkich płaszczyznach. Trening, oparty na kombinacjach ruchów ze sztangami od prostych do złożonych, mający wpływ na rozwój siły i wytrzymałości, który ukształtuje Twoje ciało. Istotą programu jest wykonywanie ćwiczeń z wykorzystaniem optymalnych ciężarów, przy dużej liczbie powtórzeń, To kompleksowy zestaw idealnie spalający tłuszcz i wzmacniający mięśnie – doskonały dla zaawansowanych.
  • JUMP
    To zajęcia na trampolinach, polecane jako świetny trening dla wszystkich. M.in. wzmacnia mięśnie, rzeźbi dolne partie ciała, spala mnóstwo kalorii, wpływa pozytywnie na układ oddechowy. Ponadto: świetna zabawa, sposób na pozbycie się stresu, ćwiczenia nie obciążające stawów oraz poprawiające krążenie.
  • Functional Afro
    Energetyczna mieszanka, będąca połączeniem kilku typów tańca afrykańskiego z elementami treningu funkcjonalnego, jest spotkaniem muzyki, rytmu i ciała. Doświadczenie wewnętrznej siły i energii, płynącej z nas samych poprzez taniec, nieskrępowany i prawdziwie pierwotny. Jest pełen energii i dynamiki.
  • HIIT
    Intensywny trening interwałowy. Są to zajęcia przeznaczone dla osób chcących szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić swoją kondycję. Polega na przeplataniu serii intensywnych ćwiczeń z przerwami na bardziej umiarkowane, pozwalające osiągnąć szybsze efekty w stosunkowo niedługim czasie.
  • MAMA PLUS (zajęcia dla kobiet w ciąży)
    Zajęcia mające na celu utrzymanie dobrej formy, wzmocnienie ciała oraz relaks. Program specjalnie dobranych ćwiczeń ogólnorozwojowych, łatwych do wykonania i bezpiecznych dla mamy i dziecka, dostosowany do każdego trymestru ciąży, nie tylko dla kobiet już ćwiczących, ale i tych, które dopiero chcą rozpocząć ćwiczenia.