Atlas Fitness Club

Tel. 513 360 015

manager: 667 931 331 - Natalia Staszak
63-300 Pleszew ul. Sportowa 4


Poniedziałek - Piątek 8:00 - 22:00
Sobota 10:00 - 18:00
Niedziela 10:00 - 16:00

Trening EMS - miha bodytec

mihabodytec
 

Fitness

Fitness

Zrodził się w Kalifornii. Uosabia ruch. Ruch to zdrowie, dynamika, energia i ekspresja, a klub fitness jest miejscem, gdzie ta energia znajduje ujście. Ćwiczenia wykonuje się w tłumie aktywnych fanatyków ruchu, często rozkrzyczanych i zadowolonych z faktu, że bawiąc się, robią coś pożytecznego dla zdrowia i sylwetki. Fitness to praca często nie do wykonania w samotności. Człowiekowi brakuje samodyscypliny, a w grupie trening przychodzi łatwiej. Ten sam człowiek potrzebuje również ciszy, spokoju i przemyśleń, zrodzonych w momentach samotności. Wówczas odradza się duchowo i regeneruje fizycznie. Wszystkie te elementy znajdują się w treningu grupowym przy muzyce.
Każdą formę fitness charakteryzują specyficzne procesy zachodzące podczas wysiłku w pracujących mięśniach i innych narządach. Analiza dostępnych form pod kątem wytyczonego celu staje się najważniejszym kryterium podziału form fitness, tym bardziej, że uczestnicy zajęć zazwyczaj kierują się konkretną potrzebą.

W ofercie ATLAS fitness club:

  • BRAZYLIJSKIE POŚLADKI
    Specjalnie dobrane ćwiczenia wzmacniające i kształtujące dolne partie ciała ze szczególnym naciskiem na pośladki. Trening wykorzystuje obciążenie własnego ciała, gumy oporowe oraz obciążenie zewnętrzne. Regularne uczęszczanie na zajęcia sprawi, iż staniesz się właścicielką krągłej, kształtnej bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu tej części ciała, która dla kobiet jest ich atrybutem.Brazylijskie pośladki to trening cechujący się finezją i kobiecością, przeznaczony dla osób początkujących jak i zaawansowanych na którym nie  zabraknie również elementów wzmacniających brzuch.
  • SLIM EXTREME
    To specyficzne zajęcia choreograficzne dające wzmacnianie ukierunkowane , charakteryzujące się intensyfikacją ćwiczeń w czasie.To dynamiczny trening przy energetycznej muzyce bazujący na  obciążeniu własnego ciała I odciągający od myśli dnia codziennego.To zajęcia w których zaangażowanie jest priorytetem a wzmocnienie ciała efektem  Jedyne zajęcia które dzięki swojej strukturze dają ci odpocząć dopiero po jednej pełnej godzinie.
  • STEP
    Zajęcia choreograficzne przy użyciu platformy. To odmiana aerobiku wykorzystująca stopień do intensyfikacji zamierzonych ćwiczeń. Regularne ćwiczenia pomagają w utracie zbędnych kalorii i spalaniu tłuszczu. Wzmacniają cały garnitur mięśniowy oraz usprawniają układ sercowo-naczyniowy.
  • PILATES
    Zajęcia dla osób w każdym wieku chcących żyć aktywnie. To tzw. trening dobrego samopoczucia, łączący cechy rehabilitacji i fitness. Dzięki niemu poczujesz pracę wszystkich mięśni bez nadwyrężania ich. Wzmocnisz mięśnie posturalne, przeciwdziałając osteoporozie oraz eliminując bóle stawowe, poprawisz funkcje oddechowe i krążenia w swoim ciele. Dzięki tym zajęciom pogłębisz poczucie własnej wartości i zaufasz sobie. To doskonała zabawa i relaks na zajęciach.
  • ZUMBA
    Zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku. Choreografia zumby łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki oraz elementy bollywood i tańca brzucha, a także wykorzystywane są elementy treningu siłowego.
  • BODY WORKOUT
    Zajęcia wzmacniające, kształtujące i rzeźbiące wszystkie partie mięśniowe. Opierają się tylko na podstawowych krokach aerobiku, nie łączonych w układy. Są proste, intensywne i skuteczne. Podczas tych zajęć nie jest konieczne używanie przyrządów, jednak mogą być użyte dla intensyfikacji zajęć.
  • YOGA
    Połączenie ciała, umysłu i ducha to synchronizacja ćwiczeń oraz technik oddechowych. Wpływa na ogólną sprawność organizmu, jego siłę, gibkość i wytrzymałość. Odejmuje lat, jest świetnym sposobem na utrzymanie dobrostanu zdrowotnego i odprężenie.
  • POWER BAR
    To program, bazujący na treningu funkcjonalnym z wykorzystaniem sztangi, który pozwoli Ci wzmocnić cały aparat ruchu we wszystkich płaszczyznach. Trening, oparty na kombinacjach ruchów ze sztangami od prostych do złożonych, mający wpływ na rozwój siły i wytrzymałości, który ukształtuje Twoje ciało. Istotą programu jest wykonywanie ćwiczeń z wykorzystaniem optymalnych ciężarów, przy dużej liczbie powtórzeń, To kompleksowy zestaw idealnie spalający tłuszcz i wzmacniający mięśnie – doskonały dla zaawansowanych.
  • JUMP
    To zajęcia na trampolinach, polecane jako świetny trening dla wszystkich. M.in. wzmacnia mięśnie, rzeźbi dolne partie ciała, spala mnóstwo kalorii, wpływa pozytywnie na układ oddechowy. Ponadto: świetna zabawa, sposób na pozbycie się stresu, ćwiczenia nie obciążające stawów oraz poprawiające krążenie.
  • HIIT
    Intensywny trening interwałowy. Są to zajęcia przeznaczone dla osób chcących szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić swoją kondycję. Polega na przeplataniu serii intensywnych ćwiczeń z przerwami na bardziej umiarkowane, pozwalające osiągnąć szybsze efekty w stosunkowo niedługim czasie.
  • MAMA PLUS (zajęcia dla kobiet w ciąży)
    Zajęcia mające na celu utrzymanie dobrej formy, wzmocnienie ciała oraz relaks. Program specjalnie dobranych ćwiczeń ogólnorozwojowych, łatwych do wykonania i bezpiecznych dla mamy i dziecka, dostosowany do każdego trymestru ciąży, nie tylko dla kobiet już ćwiczących, ale i tych, które dopiero chcą rozpocząć ćwiczenia.